August 21, 2011

Turkiye Serefsizlik Federasyonu ve Eyyamcilar Birligi

Birisi cikipta su cibilliyetsizin bana insan oldugunu soylesin. Herifte seref, gurur, namus gibi kavramlarin yoksunlugu yuzune dahi yansimis. Federasyon baskanligi muhabbeti ortaya cikmadan evvel taniyip bilmezdim pustu. Ilk defa bu konu gundeme geldiginde tanidim ve her ne kadar Fenerbahce'li oldugunu ogrenmis olsamda notrdum pezevenge ama ilk gordugum zaman bu herifin zihnimdeki fotografi Star Wars'ta ki Sith Lordu olan imparatorun fotografi idi. Insanlari dis gorunumleri ile(dis gorunmuden kastim kilik-kiyafet vs degil hal hareket tavir durus vs) yargilamamaya calisan ve fakat cokta yargilayan ve %99 dogru yargilayan birisi olarak yine hakli cikmistim.

Bu surecte ne olup bittigni zaten herkes biliyor dolayisi ile sil bastan aciklamaya alatmaya gerek yok Adamlar klise tabirle 70 milyonun gozunun icne baka baka gayette yavsakca ve utanmazca yalan soyluyor, celiskili ifadeler kullaniyor ve ustunlerin hukukundan bahsediyor. Isin daha da traji komik tarafi neredeyse hicbir medya kurumu saglam adimlarla ustlerine gitmiyor, soru sormuyorlar. Tabiki aksini beklemek abestle istigal olacaktir T.C'de ama icinde azicim adamlik olan birisi de bunu beklemeden edemiyor haliyle.

Bu yaratiklarin ne yarragim oldugu belli fakat bu "Kulupler Birligi"ne ne oluyor onu anlamis degilim. Daha dune kadar "Biz bize yeteriz" diye carsaf carsaf t-shirtler bastiran, kendilerini adam erine dahi koymayan bir baskani olan, her firsatta havuzdan cikariz tehditleri savuran bir adam ve kendisi suclu ama en azindan karsisinda durmayi gectim ortada, tarafsiz bolgede durmalari gerekirken iclerinden tek durus gosteren, tek aklibasinda aciklamalar yapan klube kasi hepsi cephe almis durumda. Ilhan Cavcav'i anliyorum. Umit Karan'dan sonra kendisine 5 kurus para kazandirmadik da digerlerine ne oluyor onu anlamis degilim.

Isin ekonomik ve hukuki boyutuna cok hakim degilim ancak Galatasaray'in alayinizin amina koyarim deyip "Eyyamcilar Birligi"nden ve "havuzdan" ayrilmasini o kadar isterim ki. Umit ederim isler daha da boklasir, herkes kilicin ceker ve inceldigi yerden kopar. Ben hayati her ne kadar gri yasayan bir adam olsamda benim icin hayat siyah-beyazdan olusur. Eger duzeleceksek, temizleneceksek bu sil bastan olmali ve %100 olmali. Zira Turk mentalitesi kendisini duzeltip, reforme edebilecek bir mentalite degildir.Hersey bastan baslanilmali ki bir seyler duzelebilsin. O yuzden su bulanabildigi kadar bulansin istiyorum.

Adamlara bak yahu. Ulan madem yaptiginiz bir yanlis yok, o kadar dogrusunuz heseyi hukuka uygun yapiyorsunuz neden UEFA'ya FIFA'ya sikayet edilmekten korkuyorsunuz. Siz oyle serefsizsiniz ki degil UEFA'ya FIFA'ya uzaylilara bile sikayet edilseniz azdir ki ortada bole bir durumda yok. Beyefendiler ayni suanda ki siyasi iktidar gib;i biz ne soylersek o olmali, kimse yorum dahi yapmamali ve sadece bizim  borumuz otmeli derdinde.

Her ne kadar gec kalmis "adalet" adalet  olmasa da birgun oyle ya da bole "adalet" yerini bulacaktir.


Meyment yok ki orospu cocugunun suratinda. Senin taa gecmisini sikeyim ben....

No comments: